hello! Im Sim Simi
Wanda Anderlina

Teringin nak blogskin THEMA sendiri tak??
nak tempah cbox background??
Mula dengan RM3 sahaja
text me : 0108984265 (maxis)
Harga Boleh Runding :)












blogskinby:SchaaAlHassan
editby: Wanda Anderlina
hai , apa di atas ??
hye semua .. masih ingat lagi .. the owner and the typewriter of this blog , Wanda Anderlina :)
yea , saya mengaku blog saya bersawang .. dah lama tak udpate blog .. ouh well , biasa la STPM candidate tahun nie .. baru bulan January pon dah rase macam nak luruh rambut .. ape nak buat ??... pergi Yun Nam haircare ,.. haha .. <-- ayat tak boleh blah .. tampar muke aku kejap .. tengah tension nie +.+

hey , perasan tak , im using blogskin ELMO .. awww.. comel .. sebab terjumpa terus download .. kau comel la ELMO , macam aku jugak kadang-kadang .. bhahaha :D

actually tak de cerita baru tantang wanda pon .. tak de yang special .. kalau nak tahu sangat , homework January pon belum siap , tambah lagi nak masuk February ni .. sure bertimbun ..
kadang-kadang terfikir jugak nak korek tanah , tanam semua homework aku yang bertimbun tu .. ape la budak Form six , Pra-U lagi .. pemalas semacam .. macam aku ! ..
arghhhhh ..... bayangkan kalau hidup aku dekat Universiti tahun depan ?? luruh rambut aku , tumbuh rumput atas kepala ..cisss .. 

yea ... February nie genap laaaaa hubungan Wanda dengan Has setahun .... alhamdulillah ..
ingat nak celebrate cuti sekolah nie .. lagi pon dia cuti semester .. aku mane boleh cuti mcm dia .. terpaksa cari hari free la nak date .. hari nie dia gerak pergi Melaka , bercuti dengan anak buah kesayangan dia tu , Amani .. haaa ... tak jeles pon :-p

owrite , sampai sini je la jari nak menaip .. sebelum mengakhiri entry Wanda kali nie , nak wish to all Chinese ... Happy Chinese New Year..
aku nak pow , 'ang pow' boleh ?? hehe .. kasi sikit pon jadi .. lalalala ...<--muke tak malu ..

writen by
Wanda Anderlina

|