hello! Im Sim Simi
Wanda Anderlina

Teringin nak blogskin THEMA sendiri tak??
nak tempah cbox background??
Mula dengan RM3 sahaja
text me : 0108984265 (maxis)
Harga Boleh Runding :)












blogskinby:SchaaAlHassan
editby: Wanda Anderlina
scene tak leyh belah , malu :(

hari nie sabtu .. suami aku pergi kem .. 
aku kene pergi (KPP) ..

malam tu , tidur tak lena . setiap 5 minit sure terjaga ..
pukul 6 setengah pagi .. suami aku kol , dia cakap nak gerak dah .. belagak dekat wanda , ''ape barang bangun lewat''
argghh , sebok je .. nie first time die bangun awal kot .. hehe ..

bila dah pukul 8 pagi .. ini yang terjadi ..

ONCE UPON A TIME
pukul 8 setengah tunggu maksu dekat kedai die , tapi maksu belum sampai , kerani dia je ade ..sementara tu saje sembang dengan kerani dia , sebab memang dah kenal lame kerani tu , actually , kerani tu ex-school wanda dulu .. kerani tu form six jugak . tu yang menyembang rancak je ..
dalam bape minit lepas tu , datang la sorang mamat nie .. 
dari gaya , tahu sangat budak uitm or poli ..

tanggapan wanda mase tu , maybe dia nie pangkat abang kot , sebaya dengan suami aku ..
5 minit lepas tu , maksu pon sampai .. so kami kene la naik kereta .. 
dia buat keje dia , aku buat keja aku .. masing-masing tak peduli ..
tapi yang scene yang tak leh blah , mase dalam kereta masing-masing senyap . maksu sorang je sembang ..
semua pakat tunduk main hendset , time tu la nak meses laaa .. rupenye hendpon kami same , terus wanda simpan hendpon .. malu wooookkk .. hendpon same .. haha ..

sesampai je sane , maksu teman kami kejap je . lepas tu maksu biakan kami berdua je . dah la terkontang kanting pendek dekat situ .. ramai wookk .. naik pengsan time beratur .. depan belakang kiri kanan semua laki .. wanda je sesat pompan .. haha , rase mcm nak nangis je .. pape pon , aku tunggu abg tadi .. mane abg tu pegi aku ikut , walaupun kami tak cakap .. aku 1 patah , kau 1 patah .. scene tak leyh belah kan ? SUCK !!

tapi wanda suke tegur orang .. hehe that's why tak la bosan sangat .. tapi sampai ke balik tak sembang dengan abg tu .. actually , mase dalam kelas tu , rahsia dah terbongkar .. dia bukan nye abg , dan dia bukannya adik .. kami sebaya .. kantoi , sebab wanda nampak IC dia .. tahun 1993 .. cis ..
selama nie aku ikut buntut budak sebaya .. wekkk :-p
aku tak suke .. so cepat-cepat blah , cari member pompuan ..
dah dapat member pompuan ape lagi , naik tocang laa . sembang tak cukup air liur ..

time nak balik tu , tunggu maksu .. sampai rumah pukul 4 setengah ..
maksu hantar .. thanx maksu , sudi hantar sampai rumah , walaupun bukan depan pintu rumah .. hehe :)

|