hello! Im Sim Simi
Wanda Anderlina

Teringin nak blogskin THEMA sendiri tak??
nak tempah cbox background??
Mula dengan RM3 sahaja
text me : 0108984265 (maxis)
Harga Boleh Runding :)












blogskinby:SchaaAlHassan
editby: Wanda Anderlina
//planning time cuti sekolah .

cuti sekolah dah start .. aku sekolah tahun nie cume 6 bulan jer ..
sebab lower six kan masuk sekolah dalam pertengahan tahun ..

dalam 6 bulan nie pon rase nak ponteng memanjang .. now , saat yang aku nantikan dah datang .. iaitu cuti akhir tahun ..

dah planning nak buat macam-macam nak buat start cuti sekolah ni .
tapi still duduk rumah .. terperap je .. tak keluar rumah pon ........

duduk rumah mengadap tv , lappy , piano , tido ..  
soooooooooooooo bored ..

nak study ?? jgn harap .. niat je .. tapi tak buat ..

aku cuti panjang .. tapi hubby aku still study ..
boring nyer , tak dapat nak jak jumpe .. duduk pon jauh ..
ermmmmmmmmmmmmm =.=

1)plan aku time cuti nie : 
2)nak ajak ezie duduk rumah aku  , 
3)nak amik lesen , 
4)nak buat rambut baru , 
5)chrismast dekat kampung , 
6)nak pergi Genting Highland

hope menjadi lah plan aku ..

by the way , cuti-cuti malaysia yang paling penting .. ngee~ ..
tak sabo ^_^

|